Bubnjarica Marta
Naslov: Bubnjarica Marta (Marta the Drummer)
Autor: Tatjana Kadoić Grmuša
Uredile: Ana Kadoić i Tatjana Kadoić Grmuša
Ilustracije: Ana Kadoić, http://anakadoic.com/
Priprema za tisak: design.inmedia@gmail.com
Tisak i uvez: Studio Moderna d.o.o. Zagreb
Izdavač: MEDUS BIRO d.o.o. Zagreb – Biblioteka Medus
OPIS:
Uvez: tvrdi
Format: 21,5×21,5 cm
ISBN:978-953-7227-37-1
Br. stranica (pages): 28
Bubnjarica Marta je priča o blizancima predškolske dobi koji su vrlo različitih karaktera. Marta je iznimno živahna djevojčica koja vlastiti višak energije pokušava izraziti i „izbaciti“ lupkanjem/bubnjanjem po svim stvarima koje je okružuju dok je njezin brat blizanac Srećko neobično miran i staložen dječak. Roditelji ih upisuju u glazbenu igraonicu misleći da će učitelji pomoći Marti da korisno usmjeri svoju strast prema lupkanju te time iznjedri svoj (možda) skriveni talent bubnjarice. Srećku bi pak zbog upale pluća (koju je prebolio kao trogodišnjak) dobro došao koji puhački instrument pa su njega, udovoljivši mu želju, upisali na saksofon. Kad su profesori shvatili da je Marta hiperaktivna djevojčica i da nema velikog talenta, a Srećko pak odviše miran i slabašan da upuhuje dovoljno zraka za proizvesti cijeli ton, pojasnili su roditeljima da nemaju velikih očekivanja, ali će im pokušati pružiti dovoljno teoretskog znanja iz glazbe i zadavati jednostavnije vježbe koje će im pomoći u održavanju i jačanju koncentracije.
Jednog dana blizanci su vježbali u dvorištu. Proljetni pljusak smočio im je instrumente, a vjetar i kiša (koji su se toga dana zatekli u dvorištu) pomogli su im shvatiti u čemu je problem.
Marta the Drummer is a story about preschool twins of very different personalities. Marta is a very lively little girl who expresses her surplus energy by “drumming” on everything around her. On the other hand, her brother Felix (Srecko) is an unusually quiet and demure little boy. Their parents enroll them in a music workshop believing that the teachers will help Marta focus her passion into a (possible) talent for drumming. As for Felix, he has survived a difficult bout of pneumonia as a three-year old and playing a wind instrument, such as his choice of saxophone, might help him fully recover.
Teachers soon determine that Marta is simply hyperactive and of no great talent, and that Felix is too timid and cannot produce a whole tone due to his diminished lung capacity. They explain to the parents that they cannot expect too much, and that it would be best for the children to restrict themselves to simpler exercises which will help them improve their concentration, if nothing else.
As twins practice in the garden, a spring shower drenches their instruments. Wind and Rain (who happen to be in the garden that day) help them discover what their real problem is.